penktadienis, vasario 28, 2020

laikas patyčioms


aš vaikštau į pasimatymus. paskutiniu metu retai, bet vaikštau. pasimatymų dalyviai beveik visada būna iš tinderio, tai niekada nežinai, ko tikėtis.
prieš kelias savaites persimečiau keliomis žinutėmis su vienu vaikinu, nebuvo labai wow, bet nebuvo ir labai blogai. ir visi visada sako, kad aš per greitai nurašau žmones, tai susitarėm susitikti 20 h prie katedros. jau važiuoju link katedros ir pamatau, kad tas pats vaikinas man į IG parašęs kažkokį labai cringe komentarą apie mano kojas. dabar baisiai tingiu ieškoti jau to komentaro, nu bet jei būčiau pamačius dar būdama namie, tai būčiau atšaukus tą pasimatymą. bet kad jau kely buvau, tai galvoju tiek to, gal tik atrodo creepy. žodžiu, kadangi susitarėm susitikt 20 h, aš ir atėjau 20 h. įrodymas:



parašiau ir tikiuos, kad jis gal kažkur kitur stovi ir laukia. lauke šalta. gal -5. 


kol aš stoviu šaltais pirščiukais, konsultuojuosi su draugais, kaip čia gudriau padaryt. nu ne baisiai norisi man tam pasimatyme būt su žmogum, kuris gal kokį foot fetish turi, tai aš padariau labai bitchy, bet labai cool dalyką.



aš išėjau namo! labai labai smagus jausmas buvo :D išėjau ir pamiršau, yra ir keistesnių pasimatymų (ne)buvę. bet čia dar ne viskas. po poros savaičių kažkas parašo į tinderį, atsidarau - nu ir va:


pasijuokėm su Martyna, bet atrašyti nesiteikiau. tada šiandien:

dar labiau pasijuokėm su Martyna. toks jausmas, kad tindery mergų nebėra. Martynos prognozė:











galima būtų sakyt, kad aš negražiai padariau. bet vėlavimas man atrodo kaip pats paprasčiausias būdas parodyt, kaip smarkiai tau nerūpi kiti žmonės ir jų laikas, šiuo atveju, dar ir kad tiems kitiems žmonėms yra šalta. vėluojantys žmonės man yra tokie pat gyvatės kaip ir tie, kurie buzotais batais eina per šviežiai išplautas grindis arba būna bjaurūs pardavėjoms ir padavėjoms. vėluot į pirmą pasimatymą IR NIEKO NET NEPASAKYT yra išvis bjauru.

Komentarų nėra: