penktadienis, gegužės 18, 2012

ŪŪūūūū

Labas pasauli! Už lango šviečia skaisti saulutė, o aš geriu netikusią kakavą (be pieno, supraskit) ir klausau muzikos, skandindama savo pyktį šokolade... O pyktis ima dėl labai daug ir įvairių priežasčių... Bet aš ne apie tai.
Už mano nugaros moteraitė tvarkosi spintą, taip tai Akvilė. Greit eisim į miesto šventę, tad ji sakę, jog nori atrodyti klasiškai (šiaip ji vartojo kitą žodį, bet ne esmė), o kol kas gėdingai netvarkingas kuodukas pūpso ant jos pakaušio...
Akvilę aš myliu, ji man graži, net kai plaukai liūtiškai styro į visas puses, o akyse žiba ašaros po neseniai pažiūrėtos gossip girl serijos...
Aš tik šiaip trumpam okupavau jos blog'ą ir kompiuterį 8)
Gero vakaro, draugai ir nedraugai.


Simona iš ohsoboheme.


 

10 komentarų:

aistė rašė...

myliuka

Anonimiškas rašė...

Akvileeee! Tau taip tinka tas kuodukas! Nešiok dažniau. >:D

Anonimiškas rašė...

Heyyy. nors šį įrašą rašei ne tu, tai komentaras lyg ir ne į temą bus: perskaičiau ką tik visą tavo blogą! aš sužavėta, labai juokingai rašai:D pvz: projektas kuris man toks nemielas, logika? oj, ne kam ji:D
nu žodžiu, labai taip įdomiai savotiškai rašai:D tokie padriki(???:D) postai bet man labai labai patinka! tegul tavo humoras neblėsta, šaunuoliukė, AKVIKĖ:D♥

Anonimiškas rašė...

Pritariu anonimui nr. 2! Ir aš perskaičiau visąą blogą. :P Sūpah!! :3

Vifaix rašė...

Aiste, ♥
Aninimai, jūs tokie mieli šiandien :3333 myliu! (ir ar tik nebus pirmasis anonimas Andrija? :D)

Anonimiškas rašė...

pirmasis anonimas ne andrija, o toks žmogus kuris tavęs nepažįsta ir tu nepažįsti jko:D nu žinai susirandi formspringe ir basta:D

Anonimiškas rašė...

<3

Vifaix rašė...

tai koks tavo vardas, žmogau? :D

Anonimiškas rašė...

mano marija, to kito kur parašė <3 tai nežinau:DD

Vifaix rašė...

malonu susipažint :D