sekmadienis, gegužės 20, 2012

koks muzikalus savaitgalis

kadangi nei penktadienį, nei šeštadienį neturėjau fotiko su savimi, tai įkelsiu daug Simonos darytų nuotraukų su mano veidu. gal labai neišsigąsit :D :D


Skambėkit, Kaišiadorys! penktadienis

šiaip aš :D

niama niama

labai laiminga kapoju vatą

čia jau apvogė, bet vis dar laiminga

prie s90, žiauriai kietai


GMD. šeštadienis

vėl šiaip aš

bučkis va

kokia pikta :D :D

čia tai labai juokinga, bet skanus smūtis

PIKTA

pozuojam


8 komentarai:

aistė rašė...

kažkaip manęs labai mažai :|||||||

Vifaix rašė...

taigi sakau, daug manęs... neturiu tavo foto

Anonimiškas rašė...

Ne į tema.... Šeip man labai patinka tavo stilius, bet šiandienos kojinės buvo....mados klaida

Vifaix rašė...

nu malonu, jei aptinka mano stilius! šiaip nelabai rūpinuos, kaip atrodau mokykloj, taip ir su tom pėdkelnėm buvo, pamačiau stalčiui ir paėmiau, bet jos sulaukė labai daug komplimentų :D

Anonimiškas rašė...

grazios tos tavo pedkelnes bet jas ne prie uniformos akvile nesiot

Vifaix rašė...

prie uniformos niekas netinka

Anonimiškas rašė...

Ot Lietuviai :D Stumia su "anonimu" įjungtu. Jei sakai nuomone, tai bent pasakyk kas taip sako

Vifaix rašė...

nu ką jau padarysi, jeibijo pasirodyt :D bet čia dar nieko, kai NUOMONĘ pasako... būna, kad iš lempos stumia