šeštadienis, kovo 28, 2020

refleksija

paskutinis mano fb įrašas buvo apie tai, kaip bulgarijos autobusų linijos sumovė mano ir Jauniaus planus. ten rašiau apie galimybę, kad prarasim laiko Budapešte (žiauriai gražiam mieste su pigiu ir skaniu alum) ir visai daug pinigų. tai viskas taip ir nutiko.
dar tam įraše sakiau, kad gal man reikėtų sutikt 2021 namuose.
kodėl aš taip dabar rašau?
skaičiau tekstą apie posovietinius miestus ir daugumai pavyzdžių buvo naudojama Sofija, kuri, kaip žinia, yra velniškai bjauri.
buvo labai gera tai skaityti. supratau, kad vis dar labai nekenčiu bulgarijos. bulgarijos nekenčiu labiau nei makedonijos, kuriai Lietuvos krepšinio rinktinė pralaimėjo gal kokiais 2011 metais - tada taip pykau, kad sudaužiau lėkštę.
ir dar apie tą 2021 sutikimą. aš labai tikiuos, kad naujuosius sutikti namie galėsiu pasirinkti, o ne būt priversta dėl karantino.

Komentarų nėra: