antradienis, gruodžio 20, 2016

neįprastai laimingas įrašas

vakar vakare sėdėjom su Jaunium. jis pastebėjo, kad labai seniai čia rašiau. aš pasakiau, kad galvoju visai ištrint šitą blogą - laikas jau man gal užaugt. čia vis tik trylikametės idėja. o Jaunius pasakė, kad dar ne laikas. sako, gi pirmakurse vėl būsi.
apie šitą "būsi pirmakursė" gal reikėtų plačiau. po daugiau nei 2 metų po mokyklos baigimo pagaliau sugalvojau, kur noriu studijuot ir sukaupus drąsą nusprendžiau mest tokią nemielą chemiją. ir kad aš mokėčiau apsakyt, kaip tuo džiaugiuosi - neatsimenu, kada paskutinį kartą tokia laiminga buvau. atsirado noro kažką daryt, o ne vien mušt serialų žiūrėjimo ir candy crush rekordus, atsirado noras išbandyt naujus dalykus, mokytis! dabar į "kaip gyveni?" vietoj to užknisusio "normaliai" su pasimėgavimu sakau "labai gerai" ir nei trupučio nemeluoju.
dabar mano gyvenimas yra visiškai nenuspėjamas, vyksta visokie keisti dalykai, nu bet taip smagu, aaaaa!

Komentarų nėra: