pirmadienis, spalio 10, 2016

#rinkimai2016

parašiau pavadinimą, atsigėriau arbatos ir toliau spoksau į baltą vietelę tekstui. nes labai daug ir tuo pačiu labai mažai galiu pasakyt.
labai patiko man šitie rinkimai ir laikotarpis prieš juos. feisbuke užfollowinau daug naujų žmonių ir puslapių, perskaičiau daug straipsnių ir labai rimtai nusiteikusi rinkausi už ką balsuot.
ką supratau - man be proto įdomu politika. butiokai į mane žiūri kaip į keistuolę, aš pati irgi iki galo nesuprantu, kame čia paslaptis - aš nieko apie tą politiką nesuprantu, bet turiu tokią nuojautą, kad po šitų rinkimų pradėsiu suprast vis daugiau, nes labai daug noro yra.
dabar isteriškai refrešinu vrk puslapį ir negaliu apsakyt, kaip pykstu, kad jau 58 minutes jokių naujienų nematyt. ŽIAURIAI ĮDOMU. 
siunčiu gif'ą vrk:

Komentarų nėra: