pirmadienis, kovo 09, 2015

paris, je t'aime

kad ir kaip banaliai atrodytų ar skambėtų... dievinu Paryžių! antrą kartą ten lankiausi ir labai labai tikiuosi, kad tų kartų bus daugiau. be proto gražus miestas, gražus visur, kur tik pažiūrėsi.
tai va, Jauniaus gimtadienio proga buvo Paryžiuj. labai smagu buvo :3 įkeliu visai daug fotkyčių

kadangi prieš skrydį miegojom mažai, tai... va.

viešbutukas visai fainas buvo, o už lango - kapinės. bet šalia dar ir labai žavus parkelis!

prie luvro :3 valgiau labai skanų sumuštinį, kurio nesimato :D

ten visur tokios beprotiškai viliojančios vitrinos. Jaunius prie šitos net pasiselfino.

man juokingi selfiai, kur aš pikta :D

čia Jaunius ir pavasaris. bet toks labai pavasaris...


prifotkinau mamai gėlyčių, nes jai labai patinka gėlytės, bet šitos ir man pačiai pasirodė labai žavios
čia pikta aš ir Defansas

čia vėl visai pikta aš, Defansas ir dar truputis paprasto Paryžiaus, ne Defanso :D

Defanse yra įdomių dalykų, vienas iš jų - tokia didelė statula iš spalvotų vamzdžių. patiko man tas rajonas, labaaai įspūdingas!

sėdėjom ant šitos žolytės. pavasaris :33
nežinau, kuo ypatinga šita foto, bet tegul būna

uuuu aš ir eifeliukas ♥

labai džiaugiamės eifeliu!


Eifelis ir medžiai su bumbuliukais. jie tokie fainučiai!

iš tiesų čia yra viena gražiausių dalykų, kuriuos man kadanors teko matyt - Eifelio bokštas vakare. sunku akis atitraukt. noriu vėl.
o čia aš prie to gražaus dalyko! :D
neiškenčiau ir net nusipirkau eifeliuką, kuris dabar puikuojas ant mano palangės. ir auskarus nusipirkau. ir labai skanių batončikų. jei kažkas šiom dienom užeis į svečius, tai gaus paskanaut. (taip, čia kvietimas:D) žodžiu, savaitgalis buvo puikus, įspūdžiai liks ilgai ir labai tikiuos, kad Paryžiuj dar teks pabuvoti!


5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

labas, gražios nuotraukos. džiugu dėl tavęs. o kas tas Jaunius? Tavo vaikinas?

Unknown rašė...

Draugas. :D labai geras draugas!

Vifaix rašė...

labas! ačiū, anonime :D ir taip - Jaunius yra draugas :D

aistė rašė...

šiaip pakomentuočiau kažką gražaus, tipo "oh wow kaip smagu tau gražios foto"
bet nekomentuosiu
iš pavydo

Vifaix rašė...

tuuuuuu