antradienis, liepos 02, 2013

knygos

tai va, pastarosiom dienom daug skaičiau
perskaičiau dvi knygas ir abi buvo kažkokos keistos
pirmoji - Karin Alvtegen "Tikėtina istorija". pardavėja sakė, kad čia kaip ir detektyvas, bet apgavo. šiaip romanas. jei supratau teisingai, tai nieko ypatingo :D bet šiaip man čia trūko pabaigos
antroji - Sebastian Fitzek "Terapija". staičiau ir buvau tokia WTF. kas antras veikėjas ten šizofrenikas, sunkiai suvokiau, kur ten tiesa, o kur - melas :D bet šiaip įdomu buvo skaityt. ačių, Marte, už knygą :D

tiesa, kažkada buvo toks knygų iššūkis, rašiau apie jį, beeeet nebelendu aš ten, nes neskaitau to, ką pasižadėjau skaityt... I'm so bad
yolo

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

negaila tau pinigų knygoms?

Vifaix rašė...

ne. jau kam kam, bet tik ne knygom

Anonimiškas rašė...

perskaitai ir kur po to dedi jas? kainuoja tai nemažai, aš irgi noriu pirkt tas delirium visas dalis, nes pirmoji labai patiko, o antros spėju niekada bibliotekoj negausiu arba labai negreit, bet gi gaila pinigų :o

Vifaix rašė...

http://2.bp.blogspot.com/-SYeIFA-ASLk/UXvOjQd3WKI/AAAAAAAAEEY/EwBW9FEFbjE/s1600/2013.04.27+16:11:24.jpg matai tą už manęs esantį turtą? :D tai va, ten ir dedu... neseniai dar porą knygų išsikeičiau su viena moterim, be to, dar yra toks knygynas, kur galima atnešt senas savo knygas ir pasikest jas į kitas arba atiduot pardavimui už simbolinę kainą. jei skaitai detektyvus, tai parašyk man, galęėtume pasikeist knygom :D o šiaip, nežinau, apie kokias knygas kalbi :D

Anonimiškas rašė...

Lauren Oliver Delirium ir kitų dalių neskaitei? nors šiaip man atrodo, kad tau nelabai patiktų, ten daugiausiai apie meilę, nors man tai labai patiko! :D

Anonimiškas rašė...

ačiū, o ne ačių...

Vifaix rašė...

anon 1, neskaičiau. reikės pagūglint, kas ten per knygos:D
anon 2, rimtai? :o žinok, 7 ir 8 yra šalia vienas kito