pirmadienis, gegužės 06, 2013

be kelnių nr 2

šiandien nebuvo fizikos, todėl nutiko taip, jog iki prezidentūros susirinkimo turėjau du langus, tai parėjau namo, perskaičiau du skyrius altorių šešėlių (aw yis, jau beveik 200 puslapių... ir net visai įdomu, nors jau pasvajoju apie kokį detektyvą) irrrr persirengiau! tai va, čia be kelnių nr 2! sijono nekeičiau, vis dar džiaugiusi šituo, bet atrodau truputį kitaip, tai teko mamukui mane nufotkinti:D
ir oh god, ką man daryt su plaukais............... anksčiau būdavo taip, kad jie tik palaidi būdavo nevaldomi, o dabar kažkokie mažyliai atauginėja, tai net kuodas negelbsti

vis dar reklaminu, nes man vis dar patinka :3 :3


8 komentarai:

. rašė...

so pretty my love, iš kur švarkelis, jei ne paslaptis? (blemba taip užkrito žodis švarkas, buvau parašius paltas:D:D)

Anonimiškas rašė...

čia originalūs conversai? šiaip laabai gražiai atrodai, tik kad tą sijonėlį jau matėm :D

Anonimiškas rašė...

hipsterė

Vifaix rašė...

Marte, gal kokioj 8 ar 7 klasėj pirkau effigy, jau toks visas nutrintas vargšiukas, bet visvien myliu :D
anon1, conversai originalūs (ačiū Martei:D), o trečiadienį jau rezgu planą su kitu sijonėliu padraugaut :D
anon2, ni

Anonimiškas rašė...

Tinka tau sijonas.

Vifaix rašė...

ačiūūū

Anonimiškas rašė...

nu tu pripažink
tu esi hipsterė
visiška

Vifaix rašė...

sori bet ne
aš net aifauno neturiu
ir visai nesuprantu, kodėl atrodau hipsterė