sekmadienis, gruodžio 30, 2012

neįdomūs klausimai buvo

10 LIKE ir atsakau į 76 klausimus.
ME LIKES
KOL MERGINOS ATSIVILKS, SPĖČIAU IR Į 760 ATSAKYT

1. Paskutinis žmogus kurį apkabinau: Simona
2. Paskutinis skambutis: teta skambino
3. Paskutinė SMS telefone: Kur muzu pica? :D
4. Paskutinė klausyta daina: http://www.youtube.com/watch?v=8SbUC-UaAxE&feature=endscreen&NR=1
5. Paskutinis kartas kai verkiau: įrašas prieš šitą
6. Draugavau su kuo nors du kartus: ne
7. Buvau apgaudinėjama: taip
8. Pabučiavau kanors ir to gailejausi: ne
9. Praradau ką nors svarbaus: kažkada pamečiau piniginę su 8 lt...
10. Depresavau: ne
11. Nemiegojau visą naktį: taip
MĖGSTAMIAUSIŲ SPALVŲ SĄRAŠAS:
12. mėlyna
13: balta
14: šviesi rožinė
AR ŠIAIS METAIS :
15. Susiradau naujų draugų: taip
16. Juokiausi kol pradėjau verkti: taip
17. Sutikau kažką, kas mane pakeitė: taip
18. Supratau, kas iš tiesų yra mano draugai: taaaip
19. Valgiau tortą: taip
20. Pabučiavau kažką iš draugų kuriuos turiu fb: taip
21. Kiek kartų esu dalyvavusi laidotuvėse: šiemet lyg ir neteko
MANO GYVENIMAS:
22. Kiek iš savo fb draugų realiai pažįstu: priklauso nuo to, kaip suprantamas pažinimas... jei tai tiesiog "ar kada kalbėjai su tuo žmogumi", tai beveik visus, jei ne, tai daug mažiau
23. Kiek vaikų noriu turėti: 3
24. Ar turiu augintinių: ne
25. Ar noriu pasikeisti savo vardą: ne
26. Ką veikiau per paskutinį gimtadienį: nesveikai gerai patūsinau!!
27. Kada šiandien atsikėliau:prieš dvylika
28. Ka vakar veikiau 00:00: spėju, kad sėdėjau prie kompo
29. Ko aš žiauriai laukiu: vasaros:D
30. Kaskutinis kartas kai mačiau savo mamą: prieš porą valandų buvo atėjus į kambarį
31. Kaskutinis kartas kai mačiau savo tėtį: 27 d man ro
32. Ko dabar klausau: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=fJ9rUzIMcZQ&feature=endscreenhttp://www.youtube.com/watch?NR=1&v=fJ9rUzIMcZQ&feature=endscreen
33. Ar kada nors kalbėjausi su Jonu: taip
34. Kas dabar mane pradeda nervint: žiema
35. Labiausiai lankomas tinklapis: fb
36. Mano pilnas vardas: Akvilė
37. Pravarde: Akva
38. FB statusas: vienišas (-a)
39. Mėgstamiausia pamoka: istorija, manau
40. Batų dydis: 39 dažniausiai
41. Aukšta ar žema: per viduriuką
42. Mano ūgis: 167
43. Ar šiuo metu esu įsimylėjusi ką nors: ni
44. Įsimintiniausias šiandienos ivykis: hmmmm apsiėdimas :D
45. Auskarai: kokie dar auskarai?
46. Tatiuruotė: ai čia tipo ar turiu? ni
47. Dešinerankė ar kairiarankė: dešiniarankė
PIRMAS :
48. Auskaras: ką čia parašyt?
49. Geriausia drauge: hm Vesta, manau
50. Pirmas užsiimtas sportas: neprisimenu
51. Pirma kelionė: į kokią Palangą turbūt
DABAR AŠ:
52. Valgau: ne
53. Geriu: smetoniška ir fake kola
54. Aš tuoj: mirsiu arba apsivemsiu
55. Klausausi: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=eM8Ss28zjcE&NR=1
56. Laukiu: Naujųjų
ATEITYJE:
57. Noriu vaikų: taip
58. Susituokti: nežinau
59. Karjėros: taip
AR AŠ KADA:
60. Bučiavau nepažįstamą: taip
61. Pavogiau kažką: taip
62. Pamečiau akinius: ne
63. Užsigavau: taip
64. Ką nors sulaužiau: ne
65. Buvau sulaikyta mentų: ne
66. Išvedžiau ka nors iš kelio: nemanau
67. Verkiau kai kas nors mirė: taip
AR AŠ TIKIU:
68. Savimi: taip
69. Stebuklais: ne
70. Meilė iš pirma žvilgsnio: ne
71. Rojumi: ne
72. Kalėdų seneliu: taip
73. Angelais: ne
ATSAKAU ATVIRAI:
74. Turėjau daugiau negu 1 vaikiną vienu metu: ne
75. Ar šiandien dainavau: taip
76. Pirmas asmuo telefono kontaktuose: Airina

Komentarų nėra: