pirmadienis, lapkričio 05, 2012

okei

užtagino mane kažkur kažkaip ir kažkodėl

iš http://www.sweet-paprikaa.blogspot.com/
tai va, faktai...
1. myliu Green Day
2. myliu simsus
3. myliu gg
4. myliu dragon ball
5. mano mėgstamiausios sultys yra tos eleme eleme elenhorster "gimtinės" su avietėm ir obuoliukais :D
6. mano mėgstamiausios arbatos pavadinimas juokingas - "svajonių sala"
7. labai mėgstu skaityt detektyvus
8. noriu stot į astronomiją. šiuo metu...
9. labai mėgstu apsipirkinėti
10.
9Brazytė Akvilė118.45 
čia mano vidurkis :D
11. aš kaljano mergaitė, kuriai nusibodo kaljanas...

o dabar atsakymai į klausimus
1. Kokios muzikos labiausiai mėgsti klausytis? http://www.youtube.com/watch?v=PMcN0yrMQJ4&feature=context-vrec
2. Kokios gėlės mėgstamiausios? žali gvazdikai
3. Patys mėgstamiausi serialai? gg, hausas, nusivylusios
4. Kaip leidi savo laisvalaikį? sėdžiu pas Renačką ar dar kur, jei nesinori lįst iš namų, pc ir knygos
5. Ar turi augintinių? tik nematomi
6. Mėgstamiausia vaikystės grupė? mango :D :D
7. Kuo norėjai būti, kai tau buvo 6-10 metų? kažkuriuo metu tikrai norėjau dirbti žurnale "Barbie" :DD
8. Ko labiausiai nemėgsti? žmonių, kurie didžiuojasi savo kvailumu
9. Mėgstamiausias drabužis? nėra vieno
10. Kokį sportą labiausiai mėgsti? badmintoną
11. Kelintoje klasėje mokaisi? III

o toliau... 

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

O kas didžiuojasi savo kvailumu? Aš nepažįstu tokiių

Vifaix rašė...

aš pažįstu.