penktadienis, lapkričio 02, 2012

ohai bitches

aš tokia tyli paskutiniu metu, baisu...
betylint kažkaip nutiko, kad kažkoks pilietis mano vardu rašė komentarus! neįsivaizduoju, kaip, niekas lyg ir neturėtų žinot mano slaptažodžio... tai va, jei kažkaip keistai elgsiuosi virtualioj erdvėj, neimkit į galvą:D

šiandioen su Renačka buųvom mokykloj (mum viskas gerai, tiesiog čia Renės brandos darbas), ėjom namo, kažkokia tetulė priėjo prie mūsų ir sako: klausykit, gimnazistės! kaip rašomas žodis užkandis - su ž ar su š?
ok...

12 komentarų:

Vifaix rašė...

Tuos į mokyklą jau reikės eiti...

Vifaix rašė...

Ohai!

Vifaix rašė...

Durnė kokia :D

Vifaix rašė...

Aš esu...

. rašė...

omfg this is total mindfuck akva

Vifaix rašė...

http://gifsforum.com/images/gif/scared/grand/jensen-ackles-scared-eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3-228.gif

Vifaix rašė...

marte man nepatinka :( kažkoks maniakas apsimeta manim :((( gelbėk

Vifaix rašė...

O varge ir vėl :( Tas komentaras aukščiau irgi nebuvo mano :( Padėkit kas nors ką daryt

Anonimiškas rašė...

Dabar jau ir man baisu daros...

Anonimiškas rašė...

paranormal activity

. rašė...

more like paranormal vifaixivity

Vifaix rašė...

http://media.tumblr.com/tumblr_m8gj78Xwc61qlq05h.gif