trečiadienis, lapkričio 14, 2012

Green Day - ¡Dos!



ką aš manau
1. See You Tonight
nelabai patiko
2. Fuck Time
tikėjaus kažko trupučiuką labiau wow, bet esu tikra, kad gyvai ta daina bus awesome(nors šiaip jie visas dainas sugeba padaryt awesome...), kokia ir buvo
3. Stop When The Red Lights Flash
visai nieko. įrašas, žinoma, ne taip gerai skamba, kaip gyva versija :?
4. Lazy Bones
like!!
5. Wild One
not baaad!
6. Makeout Party
labai ♥ šitos buvau negirdėjus, tai labai labai patiko
7. Stray Heart
pati daina nėra kažkokia ypatinga, bet damn, man labai patinka video!
8. Ashley
patiiiko
9. Baby Eyes
patiko ta vieta "I was born to kill"
10. Lady Cobra
maniau, kad šita daina bus Tre. pasirodo, ne :o man atinka
11. Nightlife
THE FUCK IS THIS SHIT?! turbūt pirma Green Day daina, apie kurią galiu nuoširdžiai pasakyti: nepatinka
12. Wow! That's Loud
visai nieko
13. Amy
labai maloniai nustebino! Amy jau seniausiai girdėjau, bet va, įrašas patiko net labiau nei gyvai :3333

Komentarų nėra: