pirmadienis, rugpjūčio 06, 2012

krepšiiiinis

tai va, šiandien žiūrėjom su Aiste
pirmi kėliniai gąsdino
dar tokie mamos pasisakymai kaip "man širdis sako, kad šiandien prakišim" arba "pamatysi, pralaimėsim..."
sėdėjau ir bijojau
BET AŠ ŽINOJAU, KAD JIE LAIMĖS
ir laimėjo
aišku, padėjo tai, kad rėkėm chewits (šitą reikia rėkti, kad nepataikytų. veikia!)
ir va - šaunuoliai, laimėjo
dabar taip smagu scrollint feisbuke ir laikint visus postus apie tai, kad laimėjom


o šiaip tai manau, kad krepšinis sunaikina nenormaliai daug mano nervinių ląstelių, senatvėj man bus nekažką

10 komentarų:

Anonimiškas rašė...

am..nuo kada tu žiūri krepšinį ir tokia didele fane pasidarei?

Vifaix rašė...

žiūriu nuo pernai
o didele fane pasidariau nuo tada, kai pradėjo žaisti Lietuvos rinktinė. kad ir kas bebūtų, aš už Lietuvą

Anonimiškas rašė...

pfff..sucks

Vifaix rašė...

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m3vui845Xx1qd9y89o1_250.gif

Vifaix rašė...

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m3vui845Xx1qd9y89o1_250.gif

Anonimiškas rašė...

kertu, kad jau kitais metais būsi pamiršus, kad tokia komanda aplami egzistuoja, tokie "fanai" tai tik medin :DD

Vifaix rašė...

nu galim kirst
kita olimpiada už 4 metų, bet jeigu bus dar koks čempionatas ar kas, tai aš tikrai būsiu už lietuvą

Anonimiškas rašė...

po galais, tu tokia "fanė", kad net nežinai, jog Europos krepšinio čempionatai vyksta kasmet. :P

Anonimiškas rašė...

Paksutinis anonime,šaip tai kas 2 metus vyksta Europos krepšinio čempiontai, nes dar ir Pasaulio būna :)

Vifaix rašė...

aš nesu krepšinio fanė. aš tiesiog už Lietuvą...