trečiadienis, liepos 25, 2012

ohai

taip taip taip, grįžau iš Alytaus
jau keli žmonės klausė, ką veikiau, bet aš nelabai turiu ką pasakyti...
žaidžiau uno, žaidžiau monopolį, žaidžiau kortom, žaidžiau raketėm (fuck yeah, sumušėm VISŲ LAIKŲ rekordą, 420 :D), perskaičiau šešias knygas. kadangi man patinka kalbėti apie knygas, galėsiu išreikšti savo nuomonę apie jas!  (apačioj)
suvokiau, kad labai noriu pasikviest keletą žmonių į svečius ir pažaisti Monopolį bei alias. Monopolį noriu žaisti maždaug keturiese, kad nebūtų vieno turčiaus ir vieno bomžo...
liūdna, kad visas dienas buvo prastas oras, nei karto neišlindom į miestą. vakar buvo gerenis, tai deginomės... gatvėj :D
tai tiek!

o čia - skaitytos knygos:
1. Nora Roberts "Nakties šokis"
Nora Roberts ir viskas tuo pasakyta
2. Nora Roberts "Vyras Amandai"
analogiška knyga pirmajai, tik skiriasi vardai bei įvykių vieta
3. James Patterson "Merė, Merė"
buvau skaičius šitos knygos aprašymą ir ji man atrodė labai įdomi. kai ėmiau, bibliotekininkė pasakė, kad čia labai geras detektyvas. nu sori, bet man nepatiko. jokio aiškumo, nesuprasi, kur kieno vardu kalbama. įdomu būtų paskaityti daugiau šio autoriaus knygų, gal čia tik viena nepatiko.
4. Nora Roberts "Slėnis"
viskas būrų taip, kaip visada, jei ne magija. man ta magija neepatiko.
5. Harlan Coben "Kitos progos nebus"
labai!! prieš kelis mėnesius skaičiau šito autoriau knygą "Miškai", irgi patiko, tada galvojau, kad gal čia viena tokia. bet ši, skaityta prieš kelias dienas, irgi paliko įspūdį, tad laukiu nesulaukiu, kada skaitysiu dar vieną Harlan Coben knygą. man rodos, kad nedidelis mėgstamų autorių sąrašiukas greit prasiplės :>
6. Linda Howard  "Medžioklės sezonas"
irgi labai patiko! iš aprašymo pamaniau, kad ši knyga bus apie kažkokią pamišusią moterį, kuri žudys vyrus... :D pasirodo, visai ne tai turėta omenyje. gal norėtųsi daugiau paslaptingumo ir ne taip greitai besivystančių santykių, bet man tikrai patiko. didelis pliusas tai, kad pavadinimas tiesiai į dešimtuką, jau seniai neskaičiau knygos taip gerai tinkančiu pavadinimu :3 šita rašytoja reikės pasidomėti, kai baigsiu savo knygas!


Komentarų nėra: