sekmadienis, birželio 24, 2012

Prisigėrei, tai ir būk savo vietoj arba tiesiog Joninės

tai va, jau buvau nusprendus likti tūse prie kompo, kai Renė parašė tokią žinutę: Zodziu, rokas liepa man ir tau varyt pas ji, tau dar kalijana pasiimt :-D
on okei, galvoju, varom
išsiruošėm, tada sunkiai ėjom ir galiausiai ėjom
iš prqadžių sėdėjom ir jautėmės ne į temą :D :D :D
bet paskui visai smagu buvo!
sėdėjau, šnekėjau
tada nuėjau prie laužo, nes pasidarė šalta, ir ten sugalvojom užkurti kaljaną
bet bėdelė - anglių tai nebuvo!
KŪRĖM KALJANĄ SU LAUŽO ANGLIM
žiauriai jėga, dūmų kaip iš kamino
ir tada man pasakė, kad esu kaljano valdytoja, kaip iš Avataro, bet ne žemės, ne ugnies, ne vandens ir ne oro, o kaljano
jėga, aš pro
ką moku, tai moku: kurt kaljaną ir daryt kakavą
taigi
su Joninėm visus Jonus!

6 komentarai:

ohsoboheme rašė...

"kurt kaljaną ir daryt kakavą" true true true :DDD

Vifaix rašė...

:D :D :D pro!(fesorė)

Anonimiškas rašė...

kas prisigėrė ir nebuvo savo vietoj?

Vifaix rašė...

visi buvo :D

Anonimiškas rašė...

tai prie ko tas pavadinimas toks?

Vifaix rašė...

prie to, kad šita frazė dažnai girdėjos