ketvirtadienis, birželio 28, 2012

ką aš veikiu per dienas

tai va, vakar žiūrėjau futbolą
pirmą kartą gyvenime!
paklausiau Martės, už ką ji, pasakė, kad už ispanus, tai ir aš už juos buvau
Kristė irgi pirmą kartą žiūrėjo futbolą, tai ji buvo už portugalus, kad būtų išskirtinė
visi kiti, išskyrus Robkę, už ispanus
tai va, žiūrėjom tas varžybas, aš buvau su savo naujaisiais akiniais, viską puikiai mačiau, bet man nebuvo įdomu, vaikės tą kamuolį dvi valandas ir nieko
ir paskui per kelias minutes visas žaidimas 
logika :D :D
turėjau fotiką, bet kambary buvo tamsu, o man rankos labai jau nestabiolios, tai foto labai lievos ir jų labai mažai. įkelsiu :D :D








o šiandien dirbau.
laba diena, gal norėtumėte gauti 30% nuolaidą AVON gaminiams ir dovanėlę? jums tereikia užpildyti šią kortelę!
labai kojeles skauda.
va, įkelsiu foto ilsintis


4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Kaišiadoryse yra kofas??

Vifaix rašė...

you wish... Kaune dirbom

Juozapas Vilius rašė...

Kur cia jau siautet ? :D

Vifaix rašė...

futbolas pas Kristę, dirbom Kaune :D