pirmadienis, gegužės 28, 2012

OH GOD KĄ DARYTI SU TA ATEITIM

nu žodžiu, žiauriai nekažką
aš galvoju eiti į sv arba ft, bet ft yra fizika, o su ja gali būti bėdų :/
būtų geriausia, jei žinočiau, ko noriu gyvenime, kokios profesijos noriu, kur man stoti, tada lengvai pasirinkčiau klasę.
o dabar? viskas TAIP sudėtinga

13 komentarų:

Juozapas Vilius rašė...

SV !!!!

Anonimiškas rašė...

man ta pati problema... bet keik pamenu iš anksčiau juk ekonomiste būt norėjai?

Vifaix rašė...

nebenoriu, labai neperspektyvu :D :D

Anonimiškas rašė...

Tai kad tų sv kaip prišikta. Kiekvienais metais 2 klasės +- 10 mokinių trečiai klasei. Nieko gero iš jos. O į ft eina tik profai jau :D Draugas sakė, kad su fizika rimtai žiauriai ten. ST?

Vifaix rašė...

st tikrai ne. aš planuoju patekti į sv1, o čia turėtų būt nebloga klasė. šiandien ft gavo pliusą, nes kiek supratau iš tų lapų su klasių pasirinkimais, einant į sv būtina imti istoriją A lygiu, o ft galima ir B. to aš ir noriu.

Anonimiškas rašė...

Jei sv dafiga, tai reiskias visi nori isgelbet LT is krizes, tai ateiti bus nieko gero ieskant darbovietes

Anonimiškas rašė...

P.s. Istorija nera sunki. Priklauso nuo mokytojos.

Vifaix rašė...

man ne dėl to, kad sunki. aš nekenčiau istorijos, kol nenuėjau pas Deką. o jis, kiek žinau, dėsto B lygiu. tai yra šiokia tokia galimybė, kad haus trečiokų klases, nes dabar turi tris antrokų.

Anonimiškas rašė...

tik į sv! sv1 būna labai neblogos klasės, o su fizika košmaras

Vifaix rašė...

aš irgi taip galvojau, bet ta istorija...

Anonimiškas rašė...

jokių sv, tik ft, geriau tarp protingų kvailesnei, negu tarp durnių pirmai

Vifaix rašė...

sv1 neturėtų būt durni. bent taip tikiuos (nors savo tikėjimu geriau nepasikliaučiau)

Anonimiškas rašė...

sv1 tikrai nesusirenka durni. o į ft tenka žiauriai daug arti su fizika ir jeigu tau jos nereikės ateityje (nežadi stot į pilotavimą, mechaniką ir t.t.), tai šimtą kartų geriau sv.