ketvirtadienis, gegužės 31, 2012

mokykla

nu tai va, ką gi šiandien nuveikiau

per rusų maniau, kad mokytoja apsiverks dėl prasto klasės darbo :D :D

per matkę pasakė, kad lyg ir turėčiau gat 9 iš PUPP. man tinka

istorija, lietuvių...

pilietinis. omg, ta mokytoja TAIP stumia ant klasės, baisiau nei aš :Dddd

tada mane išleido iš dailės ir aš nuėjau perrašyti biologiją
paaiškinau apie mejozę ir išsprendžiau vieną genbetikos uždavinį (kur pusę darbo padarė mokytoja)
gavau 9 :D :D :D ta mokytoja tikrai rašo pažymius pagal nuotaiką

tada nuėjau daryti Holando testo. atėjau viena :D tai man jį davė namo ir sakė atsinešti pirmadienį.
žinot, ką tas testas pasakė? kad aš menininkė! ir dauguma tokio pobūdžio testų taip sako, nu bet per kurią vietą aš menininkė? nu gi nee

tai va, tokia dienelė
paskutinė pavasario!

Komentarų nėra: