trečiadienis, gegužės 02, 2012

!@^!!$@^$

pirmas dalykas, kurį noriu parašyti, tai kad aš esu LABAI PIKTA.
šiandiena buvo klaiki
viskas prasidėjo per fiziką (fu, fizika, ji gadina gyvenimą)
gavau 7 iš kontro, kuriam rimtai mokiausi ir buvau tikra, kad gausiu mažiausiai 8!
po fizikos - matematika
rašėm kontrolinį. iš 9 užduočių dauguma padarė 2. aš padariau 3,5. logika? oj ne, kam ji.
tą kontrolinį rašydama supratau, kaip aš nekenčiu matematikos ir ne tik jos. aš turiu tokią kvailą viltį, kad po dešimtos klasės viskas bus geriau, bet kas čia gali būti geriau, jei aš visiškai nežinau, ko noriu dabar ir gyvenime, kai vienintelė Kaišiadorių mokykla ruošia biomedikus, o aš biologiją moku taip pat gerai, kaip skraidyti.
Giržade besimokydama buvau maždaug 20 kartų laimingesnė, neturėjau svajonių, susijusių su dideliu laužu vietoj mokyklos. Jonaitienę aš visą gyvenimą geru žodžiu minėsiu, Zabelskienę irgi, o čia...
oh god, aš tokia pikta, nekenčiu mokyklos ir viso šito šūdo



3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Stay calm and carry on

Vifaix rašė...

Keep calm and don't listen to others.

Anonimiškas rašė...

Man lygiai taspats