sekmadienis, kovo 18, 2012

oh my fucking jesus of suburbia

http://www.greendayauthority.com/news/3129/
mama yra man pažadėjus, kad iki jos keturiasdešimto gimtadienio ji nusiveš mane į paryžių. mano mama gimusi 1972 metų spalio dešimtą dieną. Green Day bus tan kažkokiam festivaly, kuris vyksta rugpjūčio 24-26 dienomis. mano gimtadienis - rugpjūčio 28 dieną.
omfjos
visai gali būti, kad aš juos pamatysiu
šią
vasarą
man šokas, pilve kažkokie virpuliukai
jeigu čia rimtai
asflasflqruilqruiio;b

20 komentarų:

Anonimiškas rašė...

nepamatysi

Anonimiškas rašė...

Kodėl jūs visi taip pavydit, nesveiki kažkokie, galėtum džiaugtis, kad ji laiminga o ne tik gadint visiems nuotaika. Duchas/ė.

Vifaix rašė...

antras anonime, tu labai mielas/a :3

Anonimiškas rašė...

Ciulpk tu man bybi:D srute

Anonimiškas rašė...

Pasičiulpk jeigu taip reikia

Anonimiškas rašė...

tai tu paciulpk kurwa

Anonimiškas rašė...

snuki nx geriau parodyk

Anonimiškas rašė...

Pats anonimas ir dar kažką primeti:D tiesiog juokinga, tik keiktis ir moki. Get a life.

Anonimiškas rašė...

get a face:D isvis ko cia darkaisi, atejo matai geroji feja bybio uztareja.

Anonimiškas rašė...

Nei aš darkausi, nei ką tiesiog užknisot su savo nesamonėm, gryni lietuviai tik kad visiems pakenkt. Na žodžiu duok durniui kelią, iki anonime.

Vifaix rašė...

viskas? :((( fight fight fight

Anonimiškas rašė...

triochalos blt

Vifaix rašė...

nesupratau nei vienos raidės, bet nieko :D

Anonimiškas rašė...

tai nueik i pradine mokykla ismokins gal

Anonimiškas rašė...

Gerai varai Karolina Rakauskaite

Jaunius Načiučenka rašė...

:D šis įrašas pradeda panašėt į tą kur Akva tu ėdeis su kažkuo ~100 komentarų..... Prieš naujus kai rodei:D

Vifaix rašė...

su klase? :DD kad čia net nesuprantu, ko ėdas

Anonimiškas rašė...

kokia dar karolina debile tu:D issiciuchkink

Jaunius Načiučenka rašė...

Jojojo, tas pats:DDDD o paskui pradėjo tarpusavy ėstis ir išviso likai ne į temą tokia. :DDDDDD

Vifaix rašė...

VISADA taip būna :DDDD *forever alone*