šeštadienis, vasario 04, 2012

aš ten buvau (tipo dramatiškas pavadinimas, bet lietuviškai)

sveiki, šiandien šeštadienis :)
omg jūs žinojot kokia aš turtinga???
man mama pažadėjo nupirkti 257 aifaunus, savo aštuonioliktą gimtadienį sutiksiu mėnulyje, nu čia jau taip sutarėm, o septyniopliktą tai gal užteks kokiam niujorke, londone ar paryžiuj, o gal visur per vieną dieną :)
tai va, turiu labai daug valgyt, man mama nupirko pringlesų, jie paauksuoti :))))
kitą penktadienį žiauriai gerai patūsinsim, bus daug gražių vaikinų ir merginų, kolkas tai dalyvaus 302, ir dar gal 164 :)))))) pafotkinsiu visus su savo prabangiu nikonu ir gal net visais trim objektyvais!
šiandien atsikėliau, pasifotkinau, nusiprausiau, pasifotkinau, tada pavalgiau, pasifotkinau, paskui atėjau prie pc bet aš nesėdžiu prie pc, o fotkinuosi :) bet duckface, paskui įkelsiu nuotraukas :)))
ir aš tai šiaip esu 'ant dietos', bet visvien valgau viską iš eilės, nes pamiršau, kad laikausi dietos :))))
ai dar aš kraustysiuos į naują namą, tai aš jau sugalvojau, kaiūp ten viskas atrodys, teliko namą pastatyti :))) irgi įkelsiu nuotraukas!
aš esu subrendusi, rimtai žiūriu į meilės reikalus, bet įšiandien ryte iš naujo įsimylėjau kažkokį vaikiną, kurį pamačiau pro langą.
nu tai jei trumpiau, tai aš tobula ir labai turtinga, jūs visi esat už mane prastesni ir jūs visi esat dviveidžiai, visų jūsų nekenčiu, bet gero jums savaitgalio ;@@&$@#!$#^#*#$


nu čia kaip matot mano prabangus fotikas, mano prabangus vonios kambarys, mano prabangi draugė Aistė ir mano prabangus plaukų džiovintuvas :))



čia va dvi mašinos iš kurių aš rinksiuos, kai galėsiu vairuot :))) o gal geriau iškart lėktuvas būtšų, va toks:


va, kaip atrodys mano namai:










būūūūčkis, Akvilė



įkvėpė:
http://pinkvictim.blogspot.com/
http://lovinuiskillinme.blogspot.com/

30 komentarų:

Jaunius Načiučenka rašė...

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD AKVA NUŽUDEI

Vifaix rašė...

atsiprašau!

Dafne Ritchi rašė...

:DDDDDDDDDD

Vifaix rašė...

priimsiu kaip teigiamą vertinimą :D

Anonimiškas rašė...

šitas geras,einu followint aš tave :D

Vifaix rašė...

wowowowoowow, malonu:D

Airinga Sestokaite rašė...

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd Vienas iš mėgstamiausių įrašų kuriuos kada nors skaičiau..:DDD Šaunuolė :D

Vifaix rašė...

ne nu kaip, jau ne pirmas žmogus taip sako... : D

Anonimiškas rašė...

http://www.formspring.me/rusnytt/q/290256051272424055 dabar bijok rusnes :DDDDDDDDDDDD UZSKAITAU SITA

Vifaix rašė...

jau parodė, net apsiverkiau :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Miglė rašė...

Gerbiu (y)

Rusnė rašė...

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD pakelej man nuotaika melgyt, LOOOOOOOOOOOOOOOL einu papostiniu is savo auskinsio ipado

Jaunius Načiučenka rašė...

melgytė akvilytė:))))))))))))))))))))))))))))
blemba, kaip susirimavo

Jaunius Načiučenka rašė...

P.S. no offence, bet pakelėj tai nurodo vietą "kur kame?" pakelėj. t.y. toj daly prie kelio. :))))

Ai nors kam aš čia aiškinu, Amerikoj lietuvių kalbos nereikia.

Vifaix rašė...

Migle, malonu!
Rusne, tu man irgi
jauniau, you make me wanna cry :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
einu užsivadinsiu per skype melgytė akvilytė

Vifaix rašė...

*Jauniau

tiesiognu rašė...

Pagarba Tau. Super įrašas:DDD

Vifaix rašė...

malonu, malonu :D

helloimfuko rašė...

akvile, tu mane kas dieną vis labiau stulbini. spaudžiu sušalusią tavo ranką. :DD

Greta rašė...

Puikiai! :D

Vifaix rašė...

Ieva, malonu!! :D
Gretute, ačiū ačiū :D

ohsoboheme rašė...

šitas įrašas yra nuostabus, rimtai :D
kažkada buvau užsukus į tą blog'ą, ir mergaitė pasirodė intelekto nesužalota, bet šitie jos komentarai pakėlė jos lvl dar labiau :D
you go girl, Akvile :D
<3

Vifaix rašė...

:DDDDDDDDDDDDDDDD Simona, aš tave myliu. nu tu turbūt žinai, bet visvien, be proto : D
aš taip skaitau tą blogą ir maždaug 'durna. durna. omg kokia DURNA...'

Indrautas rašė...

Akvile, tu nuostabi, neturiu ką daugiau ir bepridurt:D

Vifaix rašė...

aww, Indre ♥ ačiū!

Elžbieta. rašė...

stipru!

Anonimiškas rašė...

bleeee. stipru!
betai kai uzstumei!! siaip tiesa parasei, nes to dvi tai istikruju yra islepintos pagirunes. diev, tiesiog slykstu ziuret i tokias kaip jos. nieko kito pasauly nemato tik matarialius ddalykus.
o tau respect!!

Vifaix rašė...

chi, ačiū :D

noone rašė...

MAN PATIKO !!!

Vifaix rašė...

malonu!