penktadienis, sausio 27, 2012

penktadienis, sakot

tokia bjauri diena
nu bet labai bjauri
labaaaaaaaaaaii

einam ryte į mokyklą. Renė: šiandien be uniformų!
o aš ėjau su uniforma
labai keikiausi
ta prasme, lABAI LABAI. taip, kaip man nebūdinga. ir po to keikiaus visą dieną. ir beveik verkiau. fe
per pirmą pamoką, saugą, ketinau mokytis biologiją. bet nee, atėjo meilutienė ir aiškino apie PUPP. vos neužmigau.
per antrą pamoką, giefą, gavau dalinį vienetą už tai, kad neturėjau kontrolinių darbų sąsiouvinio. tiesą sakant, tai aš apie jį net nebuvau girdėjus...
per trečią pamoką, informatiką, mano galva beveik sprogo, nes, kaip Kodėl pasakė, mes 'sprendėme savo likimą'. TEGUL NEDRĮSTA PARAŠYTI MAN MAŽIAU NEI 8
per ketvirtą pamoką, biologiją, mokytoja leido nerašyti kontrolinio tiems, kurie turi tris pažymius. tai nerašiau, nes turbūt nebūčiau gavus nei 9, nei 10. o kitokie pažymiai man nieko gero neduotų. tai padėjau Renei. o Aistė parašė, kad neina į toskaną. Aiste, supykau. teko eiti į bufetą ir valgyti bandeles...
tada dariau kūno kultūrą. pavargau
tada buvo fizika. fuj
tada buvo istorija. like. bet pirmadienį kontrolinis. nebe like.
po pamokų tvarkėm Samantos reikalus, galiausiai grįžau namo ir taip žiauriai nuobodžiai praleidau visą penktadienį, nes neturiu draugų ir idėjų, ką galėčiau nuveikti viena.
tai tiek, toliau viena sėdėsiu prie kompo ir žaisiu bubble trouble

Komentarų nėra: