antradienis, lapkričio 29, 2011

okei, prisirpo

žmonęs manęs ŽIAURIAI nepažįsta :DDDD pakomentuosiu kai kurias nuomones iš trueabout.

kaip dauguma sako, laaaaaaaaaabai greitai tampi kriause
nesupratau, bet paskui pagalvojau, kad gal labai greit storėju? liūdna, bet maisto neatsisakysiu...


žiauriai graži!!!
lol ne


aik palošk farmvaila geriau
iks dddddd


Seniau su tavim buvo įdomiau bendraut. deja. :)
žiūrint kada tas seniau. jeigu man buvo kokie 10 metų, tada viskas buvo kitaip.. :D nu o jei lyginant su kokiu pavasariu ar kuo, tai manau, kad dabar su manim turėtų būt įdomiau bendraut. man tiesiog taip atrodo.


pasikeitus.
visi keičiasi


kazkaip nesmagu skaityt kai varai ant musu klases fs bloge ir panasiai nors joje mokaisi. o paskui dar skundiesi kad nemegstam taves
skundžiuosi. LOL. kada??? man px, ką apie amne mano ta klasė, aš skundžiuosi nebent tuo, kad turiu mokytis tokioj tūpoj mokykloj. ir klasėj.


Labai nuobodi, amzinai niekas netinka, su tavim sunku rasti bendra kalba.
maždaug 2/3 savi gyvenimo tokia ir esu. čia turbūt teisingiausia nuomonė iš visų parašytų, aš rimtai


nepakenktu tu pora grozio operaciju..
pakenktų. psichikai. 


Labai nuostabus zmogus, net baltas pavydas yra. :DD Bet tikrai kartais pasakydama tai kokia tu faina visus kitus pazemini.
nu ačiū, bet aš niekad nesakiau, kokia aš faina, nes nesjiajučiu labai faina, o jeigu ir sakau 'kokia aš faina', tai čia būna sarkazmas arba juokai :D


mldc kad nemegsti savo klases!
mmyliu. :*


Myliu tave labai karštai pupa.. Tu mane labai gerai pažįsti, norėčiau su tavimi draugauti bet nedrįstu tau to pasakyti.. :< Myliu..:**
iks ddddddd


jo, tu faina, žinoma graži, beet.. labai vaikiška,su, nėra ko skubėti suaugti, bet kartais kraaupiai knisa tie tavo postai fb. tai va tiek +- :)
būtent, nėra ko skubėti suaugti. aš nesielgiu kaip dauguma mano bendraamžių, negeriu kiekvieną penktadienį vien tam, kad prisigerti, neieškau sms'inių porų... kam man to? kai man buvo kokie 11 metų, maniau, kad čia žiauuuriai kieta, bet jau išaugau iš to.  postai fb... man ro, jau kažkada kažkur rašiau, kad aš suprantu, kad jie beviltiškai kvaili, ir nuo to, kad kiti mano, jog nesuprantu, darosi juokinga. užteks


kiek sveri?
pažiūrėk fb


Per daug susireikšmini kartais. Ir jauties geresnė už kittus
tu su tais keturiais, kurie palaikino, gali slėptis po pernykščiais lapais.


surakinta uzrakinta surista
iks dddd


Esi protinga, simpatiska, kartais faina panele, bet reike Tau SUBREST :)
nu man tai atrodo, kad subrendę žmonės moka rašyti. juk taip reike :)

Komentarų nėra: