ketvirtadienis, rugsėjo 01, 2011

laisvė ir žinios

vakar visą vakarą skaudėjo širdį
taip erzinančiai, ne šiaip, kad biški, bet smarkiai
anksti nuėjau miegot, nes nerodė nei mmg, nei melo teorijos...
nusistačiau žadintuvą 8.10, bet atsikėliau 7.39
kažkaip labai greitai susiruošiau, neturėjau net ką veikti, bet, kaip visada, vistiek pavėlavau, nas kai jau buvau pusiaukelėj, prisiminiau, kad pamiršau gėlę... tai grįžau
dar turėjau užeiti į mokyklą, prie spintelės, nes ten atostogavo mano kaklaraištis
num, galiausiai atsiradau ant sav, pamačiau Samantą, laukėm Renės
kad ji mus rastų, turėjau mojuoti gėle
ok, buvo juokinga, turbūt smagiai atrodžiau
kai nuėjom į mokyklos kiemą, man jau buvo nusibodus ta beviltiška ceremonija, tai labai nuobodžiai stovėjau, tada pradėjo grot s-90c, galvoju, visai smagu turėtų būti, bet teko eit į klasę ir klausytis blevyzgojimų apie uniformas ir valgyklą. kairevičienė pasakė, kad šiandien yra laisvės ir žinių diena. laisvės. iks d
jei ne irvidukas, turbūt išvis užmigus būčiau
tada mane išleido (valio), palaukiau Samos ir žygiavom namo
gavom atšvaitukų!!
grįžau, persirengiau (beviltiška apranga beviltiškai dienai) ir išėjau į toskaną
labai ilgai laukėm meniu
norėjau spagečių su šonine, bet sakė, kad reikės LABAI LABAI ILGAI laukti
teko užsisakyti kepsnį, kuris buvo neskanus, o ant bulvyčių trūko druskos
ant Gabrielės picos buvo plaukas
Miglė buvo pikta, bet man patiko
Meida paklausė, kodėl tyliu, tai sakiau, kad noriu valgyt
prieš išeidamos iš toskanos prisifotkinom tūlike (IKS D)
tada aš išėjau namon, nes man tikrai nebuvo (ir vis dar nėra) nuotaikos
pažiūrėjau dbz, prisivalgiau vištienos, aplenkiau (!!) knygas, susidėjau jas į kurinę, bandžiau rasti parkerį (nesėkmingai)
o dabar tai sėdžiu ir man vis dar skauda širdį
gal nemirsiu

Komentarų nėra: