pirmadienis, rugsėjo 05, 2011

klasta

turbūt reikėtų pradėti nuo to, kad Aistės mama yra gydytoja. mano šeimos gydytoja. Kruony dirba.
o aš neskiepyta penkiolikos metų skiepu. penkiolika man suėjo prieš metus ir aštuonias dienas. taip, tikrai atidėliojau...
šiandien ėjom prie informos klasės, pamatėm Aistę su Rene jau kalbančias
Aistė taip keistai šypsodamasi žiūrėjo
aš: kas yra?
Aistė: nieko...
num, nieko, tai nieko... stovėjau ir laukiau, kol Irvidukas nustos daužyti duris
vėliau kalbėjau su Rene
aš: šiandien eisiu tikrintis regėjimą
Renė: aš tai važiuosiu pas Aistės mamą pažymos
aš: man irgi reiktų, tik neturiu kaip
Renė: tai galiu paimti
aš: okei, susirašysim!
parašo Renė, kad iki jos ateičiau, važiuosim į Kruonį
nuėjau
nuvažiavom
ir tada sužinojau, kad mane skiepys
Aistė žinojo
Renė žinojo
:|
šiaip neskaudėjo, kai dūrė, bet dabar skauda petį
sakė, taip turi būt, dar skaudės porą dienų



4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

į petį visiškai neskauda...kai man kraują ėmė tai į veną adatą suvarė :((( buvo baisu

Vifaix rašė...

man šiaip ne į petį, man į ranką, bet ten toks skiepas, kad skaudės petį ir ranką, nu tipo raumenis : D kai adatą į veną suvarė tai buvo taip baisu, kad net nelabai jaučiau
tik toks šlykštus jausmas, kad tavo rankoj kažkas, ko neturėtų būt...

aistė rašė...

o Tu Dieve :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
maniau, kad aš bijau skausmo...

Vifaix rašė...

nifigą tu nebijai