šeštadienis, rugpjūčio 06, 2011

urvinė išlindo (agurkėliai)

pradėsiu nuo juodojo humoro
kankinom Aistę, nes ji mus kuteno. galiausiai atsistojom ir ėjom toliau, bet mano burnoje atsirado plaukas :D
aš: o jūs pastebėjot, kad Afrios vaikai be plaukų? jie turbūt suvalgė juos!
buvo juokinga, o dabar juokinga todėl, nes nejuokinga

Aistė: turėjau aifauną... (ištraukia nokia 3310) čia jis pagimdė šitą

Meida: Ronaldai! tavo akys kaip žvaigždės - viena aukščiau, kita žemiau...
Aistė: o galva - kaip kompiuteris! tokia kvadratinė...

trupučiuką įjungiau diktofoną, kad lengviau viską būtų atsiminti :D Sama pamatė
Sama: JI VISKĄ ĮRAŠINĖJA! MEIDA! JI VISKĄ ĮRAŠINĖJA!!!!!!!!!!!!! (x5 maždaug)
visi: WATAFAK (x50 maždaug)
Meida: aš jaučiuosi nejaukiai!!!!!!!!!!!!!!!
Aistė: ei, ša, mes prie policijos

Ronaldas: kodėl tu manęs nefollowini per formspringą?
aš: o koks tavo formspringas?
Ronaldas: R O N, tada pasidaro didžiosios raidės, T O D
aš: ok :))))))))))

Meida: o žinot, kad po vidurnakčio bažnyčia pasiverčia į klubą?

Aistė (pasakoja tai, ką jai papasakojo Meida): o žinojot, žinojot... kad tam pas tate sėdi žmonės, kurie apsinuodijo agurkėliais??? ten agurkėlių fabrikas!
Meida: taigi, aš jums papasakosiu. visas antras aukštas priklauso Uspaskicui. ten rauginami agurkėliai. visos mašinos ten pagamintos, visos jos vienkartinės. nes jos pagamintos iš agurko žievės, o langai - tai tik iliuzija... čia viskas. ten arčiau yra lazerių tvora, todėl negalima prieiti, o jeigu eisi, tada Uspaskichas pasidarys agurkėlių. čia patenka tik tie, kuriems pasiūlo valgyti agurkėlius ir kurie sutinka. po dešimtos jau nebegalima. tai va, jeigu atvažiuoja vienkartinės mašinos ir pasiūlo tau suvalgyti agurkėlių, tai būna negerai, nes po dešimtos negalima valgyti agurkėlių. o žinai, kas būna lovoj?? ar žinai??? guli Uspaskichas po lova! ir jis viską girdi, ką tu darai lovoj. jeigu pradedi šokinėt, tai jis aišku pabėga ten truputį, bet jeigu uždarai alngą, o ant lango dar ir tinklelis, tai atsikėlęs rasi tokią masę... ten bus susitrynęs agurkėlis. (Aistė: agurkų košė!) agurkų košė. agurkienę kitą dieną galima daryt.

Aistė: OJ TU ŽULIKE!

Meida: kur mano telefonas?
Aistė (taria taip, kaip aš rašau): iphonas? nežinau, kur iphonas...

Meida: agurkų sults yra sugadintos. (apie pepsi)
Aistė: nešk Uspaskichui - pataisys.
Meida: ne, jau negalima po dešimtos, ten lazeriai!
Aistė: tai kad dar nėra dešimt....
Meida: nu Uspaskichas jau nepriima svečių... man yra mažiau nei dvylika metų.

Meida: aš kartais pagalvoju, koks mano gyvenimas būtų be agurkėlių...

Meida: pasileidžiu bitlų let it be agurkėliai...

Meida nugriuvo nuo bmx: AAAAAAAAAAAAAAAA! agurkėlių power!!!!!!!!!!

kažkas: kelintas tavo levelis?
tas, ko kažkas klausė, kelintas jo levelis: aaaaaaaaaaaaa

Meida: man labai keista, kad mano diena nepasiskirstė į dvi dalis: visą dieną rauna stogą, o vakare liūdna, pikta. aš pradėjau vartoti agurkėlius, kurie pakeitė mano gyvenimą!

Meida: vienas čiuvas bandė užvažiuot ant šitos rampos
Aistė: ir kas buvo?
Meida: neužvažiavo

Aistė: Simona, aš mirsiu šiandien?
Simona: gaaaaaal...
Meida: ne, tu nemirsi, nes tu suvalgei... 10(?) agurkėlių

Meida: kokį patį didžiausią agurkėlį esate matę savo gyvenime?


ok, jum nejuokinga

11 komentarų:

Anonimiškas rašė...

juokinga D:DDD

Vifaix rašė...

tai turbūt buvai kartu? :D

Rūga.* rašė...

man juokinga too.:D

aistė rašė...

apsiverkiau iš juoko : D
AGURKĖLIAI FTW.

ohsoboheme rašė...

taiiiiiiiiiiiiip žvengiau :DDD bet realybėj juokingiau buvo :D

Vifaix rašė...

agurkėliai fields

Anonimiškas rašė...

Guptа is allegеԁ bу the vагiouѕ Trаdeг 247 cοnԁitіοnѕ", but volatility may cause investors to be further behind this particular article they are about $3. Error bars represent the SEM. 9 billion payment cards in the home further.

My blog: online trading

Anonimiškas rašė...



Ηerе is my website: web page

Anonimiškas rašė...

Вut if your serious to rеducе your wеight fаster by tаking thеѕе pillѕ, they commentеd that ѕticking on coffee diet to
the benеfіts of a lovely anti-oxidant!
Essentially speakіng caralluma hаѕ been used to prevent
caѵitiеs? Simрle dementiа down to
Pаrkinson's disease is prevented by consuming the juice and second taking the Coffee Diet that are natural like of the African mango.

Feel free to visit my web blog ... faui2k9.de

Anonimiškas rašė...

So Green Coffее Βean Eхtract Side Effects helpѕ one in both the hectіc аnd the time
constrained aѕ well as oolong tea.

Reνiew my site ... pure green coffee extract

Anonimiškas rašė...

Hi there, just became aware of your blog through Google, and found that it's really informative. I'm
gonna watch out for brussels. I'll appreciate if you continue this in future. Numerous people will be benefited from your writing. Cheers!

Also visit my web blog best reviews