antradienis, rugpjūčio 30, 2011

technika

yra taip, kad netyčia nuėjau į skelbiu.lt
aš seniai norėjau juostinio aparato, bent pabandymui
kažkur pas tetą yra Smena, bet nemanau, kad kažkada pamatysiu tą aparačiuką...
tai vat, kelis radau, jie mane vilioja
antras dalykas, kurio noriu, tai šviesus objektyvas. aš nemanau, kad jis man labai reikalingas, bet taip noriu! nes tas 18-55 mane erzina
makro žiedai? nusprendžiau, kad apsieisiu, kai pakalbėjau su Simona. pokalbis buvo maždaug toks:
a: Simona, bet ar man tikrai reikia tų žiedų?
s: aišku, kad reikia! taigi gražu bus
a: bet ką aš su jais fotografuosiu?
s: taigi čia ir taip aišku - pamatai vorą - pliaukšt - ir yra kadras. pamatai musę - pliaukš - ir yra kadras. pamatai paukštį - pliaukšt...
a: Simona, aš bijau vorų, paukščių, kirmėlių ir panašių nesąmonių...
s: tai... nebebijosi!


2 komentarai:

Jaunius Načiučenka rašė...

Tau tikrai dar nereikia naujo objektyvo. Tu TIKRAI dar neišnaudoji kit'o privalumų, tad geriau juo pasimokink o ne investuok į naują techniką. beto, su 55-300mm,galima macro daryti

Vifaix rašė...

aš gi žinau, kad man nereikia... bet yra labai daug daiktų, kurie man tiesiog patinka, aš jų noriu, kad ir kokie nereikalingi bebūtų