trečiadienis, rugpjūčio 17, 2011

man patiko ši diena!

mama prikėlė mane prieš 11. jai reikėjo, kad parneščiau stiklainių iš rūsio, pati bijojo eit :DDDD
atsikėliau, nuėjau ir parnešiau tuos stiklainius
tada mama išvažiavo į Kauną. išsivežė ir kompą. ir ką man, naulaiferei, veikti?
parašė Aistė, pakviečiau ją į lauką. tada Simona pakvietė į lauką mane.
atėjo Simona, pasėdėjom, pasidžiaugėm gyvenimu, Aistė pranešė, kad dar dirba ir išeis vėliau, tad jos nelaukėm ir išėjom iki tilto, ten simonai jos dėdės kolega turėjo paduoti atminties kortelę fotikui, ant tilto turėjom būti 18.10, Simona labai bijojo, kad pavėluosim, bet atėjom maždaug pusvalandžiu per anksti. stovėjom, laukėm, aš įtikinėjau Simoną, kad ji atrodo gražiai, kai šypsosi. pastebėjau dvi policijos mašinas.
okei, tada atvažiavo traukinys, kuriame buvo atminties kortelė. ir AU MAI GAAD tada prasidėjo mūsų nuotykiai
žiūrim, iš traukinio išbėgo kažkoks treninguotis. toks su mėlynu treningu :D paskui jį - tie flegmos policininkai. irma mano mintis: SIMONA, SIMONA, AŠ GI SAKIAU, KAD REIKĖJO IMTI TELEOBJEKTYVĄ!!! nes juk Simona man sakėė imti mažiuką
primetat, dabar aš būčiau žvaigždė, nes būčiau prigavus durnių su mėlynu treningu, kuris sakė 'dūche tu', o policininkas jam sakė 'AŠ DAR TAVE TURĖSIU ČIA VYTIS??'. ok, buvo juokinga :DDDDD
antrasis nuotykis buvo trumpesnis. ėjom ieškoti baltos butelio krūmuose (atskira istorija), sutikom kažkokią keistą bobą. ji mum sako: o būna katės su žaliom... ne... geltonom akim? man atrodo, kad ten ne katė!!
ir parodė į juodą katytę geltonom akytėm
juokinga
ir dar juokinga, nes aš pagalvojau apie tą bobą su katėm iš simpsonų :D
nium, nuėjom, radom tą butelį, tada ėjom pas Aistę, ji davė mum giros! dar parodė savo naują tapetą, tada atėjo Arnas ir žaidė karvių žaidimą. klasė, kodėl karvė negali šaudyti pienu, mes su Simona pasakojom nuotykius Aistei, bet ji nesiklausė. ai, Arnas atnešė Aistei daim, tai gavau du :DDDD skanuu
galiausiai išėjom į lauką. nuėjom į rimi, turėjau pirkti Aistei batoną su česnaku, čia dovana, kad neliūdėtų, bet nepirkau, nes paskambino pikta mama ir liepė grįžti namo. grįžau, aptvarkiau namus, tada sulaukiau Aistės ir Arno prie savo laiptinės durų. turėjau milkos!! (o, milka, reikės pavakarieniauti dar)
suvalgėm tą milką, pasėdėjom, tada Arnas ėjo rakinti durų (wtf :DDDDDD). man buvo juokinga, Aistei irgi
tada antrą kartą nuėjom į rimi
šįkart rimtai pirkau batoną. prancūzišką. ir dar tepamo sūrelio. ir kvepiančių servetėlių. Arnas pirko pieno.
atsisėdom stotelėj ir valgėm, žiauriai skaniai! mmmmm batonas, noriu valgyt
pieno negėrėm
niuum, pavalgėm, sėdim, kalbam, Arnas iš lempos: šitie labai skanūs!!
ir pradėjo rinkti trupinius nuo suoliuko
tada mes su Aiste sugalvojom nueiti iki agurkėlių cecho! (žr. ankstesnius įrašus)
Arnas nežinojo, kur tas cechas, mes jam nelabai ir sakėm, bet kadangi pavogėm pieną, jam teko eiti paskui mus. ok, trupučiuką bėgom. pakeliui jie mane gąsdino su varlyte, omg žiauriai baisu!! ką man padaryti, kad bijau visko, kas visai nebaisu? tokia jau aš gi
galiausiai nuėjom iki agurkėlių cecho ir prisėdom ant sav. kalbėjom apie fotikus. Aistė nori Nikon D90, Arnas nori kažko iš Sony Alpha serijos. taip sėdėjom ir kalbėjom, pasijaučiau protinga, nes supranatamai moku paaiškinti Aistei, kas yra diafragma pvz :DDDDD
tada Aistei paskambino mama, jos rekcija buvo tokia: OJ, AŠ JAU TURĖJAU BŪTI NAMIE! tad ėjom namo
kai pasukau savo keliu namo, supratau, kaip beprotiškai man šalta

tai vat, tokia buvo diena!

7 komentarai:

ohsoboheme rašė...

buvo smagu!
liov jų <3

aistė rašė...

neparašei kaip mane prievartavo :(((((((
aš irgi liov Jūs abudu :**

Vifaix rašė...

OJ BLIAMBA! tuoj parašysiu atskirą įrašą

Anonimiškas rašė...

kodel aiste nori nikon d90?

Vifaix rašė...

1. aš ne Aistė
2. kodėl gi jai jo nenorėti? fainutis
3. aš irgi jo norėjau

Rūga.* rašė...

daim ftw ^^

Anonimiškas rašė...

o. užjaučiu aistę, jei ji jo nori..:D