pirmadienis, birželio 06, 2011

sueis?

pakeičiau dizainą, labai sunku buvo, šiaip aš dar nesu juo iki galo petenkintaaaaaa
bet gal sueis ir MILŽINIŠKAS paveikslėlis, lievas fonas ir neišpuoselėtos spalvos
jeigu labai blogai kažkas, būtinai parašykit komentarą, ačiūū!

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

turiu tokį pasiūlymą, padaryk (kaip čia apibūdint), nu kad raidės būtų tamsesnės, nes taip tai sunku skaityt :> truputuką liejas vaizdas. suprask mus žmones ;D

Vifaix rašė...

nu dabar jau pakankamai ryškios, manau :D

Anonimiškas rašė...

omg Akvile gražu kaip! Tik man ta pagrindinė foto perplati biškelį, ir dar užmesčiau kokį efektą gal..... :D jeigu norėsi atsiųsk, pabandysiu pažaisti :D
P.S. turbūt nereikia prisistatyt.:D

Anonimiškas rašė...

ir įmesk mano foto :P

Vifaix rašė...

Anonimiškas nr 1, manau, nereikia :D
Anonimiškas nr 2, o tau tai reikėtų prisistatyti...

ohsoboheme rašė...

uojei, kaip gražū! man patynka!

Vifaix rašė...

tada ir man patinka!!