antradienis, birželio 28, 2011

įrašas dėl vaizdo

buvom šiandien humanoj, lauko skuduryne, demetoj, skuduryne prie gaisrinės, Toskanoj, norfoj, geležinkelio stoty.

humana.
nusipirkau tokį awawawawaw sijoną ir džinsus. sijonas superrr, o dėl džinsų jau gailiuos. bet gal jie visvien sueis :D
lauko skudurynas.
Sama rado tokius labai labai gražius šortus. numetė juos, Aistė pagriebė pirma. ir nusipirko. ir man neliko. beveik verkiau. :( ai, matėm gražių batų, tik bėda - nežinau būdo, kaip sumažinti koją pora dydžių...
demeta.
koks juokingas pavadinimas - demeta :DDDD anksčiau buvo dalmeta, tai kažkaip nekrito į akis ir ausis. o dar dabar su lipnūške išklijuotas ant durų... lol. mano teorija, kodėl pavadinimas būtent toks: į tą skuduryną atveža purvinus rūbus, todėl paima ir sako: dėmėta! o kadangi neturi lt raidžių, tai ir gaunasi demeta... šiaip ten brangu, bet Aistė rado neblogą švarką už 4 Lt. o šortų nerasta :/
skudurynas prie gaisrinės.
nieko gero. jau nebeturėjau jėgų.
toskana.
NIOM, kaip skanu! kapojau mano picą su saliamiu ir gėriau girą. nebegersiu, nes 330 ml neskanios duonos giros kainuoja tiek pat, kiek  1,5 l smetoniškos! 
norfa.
išsimatavom visus nesveikus akinius, nusipirkau čipsų ir litrą smetoniškos. namie visai skaniai suėjo...
geležinkelio stotis.
pirkom keturias lojalumo korteles :DDDDD man buvo juokinga :D supratau, kad VISAI nebemoku rašyti. bet ne, mokyklos nepasiilgau, nesupraskit klaidingai...

būtume ėję ir į iki, bet buvo taip karšta, aš TURĖJAU važiuoti į Kauną... žodžiu

1 komentaras:

aistė rašė...

MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA