antradienis, gegužės 17, 2011

jūs gi faaaaini

davaičik, palikit komentarą čia, jeigu jau skaitot!
galit anonimiškai, galit pasakyti savo vardą, galit ir į privat parašyti - nesvarbu
man tiesiog labai įdomu, kiek žmonių iš tikrųjų skaito...
labai labai labai prašau!

19 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Skaitau :D

Anonimiškas rašė...

martyna
koks tavo skypas? :>

Anonimiškas rašė...

Galėtum rašyti prasmingesnes žinutes :)))

ohsoboheme rašė...

palieku komentarą xD

Anonimiškas rašė...

Aš skaitau!

Anonimiškas rašė...

Linkėjimai iš Kazlų Rūdos :D J.

Vifaix rašė...

anonimiškas nr.3:
kokias pvz? apie globalinį atšilimą, apie skurdą afrikoje?
tai ne man.
čia mano blogas, todėl rašau, ką noriu, kaip noriu, kiek noriu, apie ką noriu. jei nepatinka - neskaityk.

mano skype - nejuokinga.

Anonimiškas rašė...

koke pikta

Anonimiškas rašė...

aš skaityti. :>

Vifaix rašė...

ne pikta, bet man nepatinka, netgi labai nepatinka, kai nurėdinėja, ką turiu rašyti

Elzytėė.♥ rašė...

ląląlą.:DD

Anonimiškas rašė...

Skaaaaitau ! :*
(Indrėėė)

Anonimiškas rašė...

Aš skaitau :>> Ir man netgi labai patinka skaityti Tavo blogą! Tikiuosi ir toliau jo labai neapleisi, o aš skaitysiu dar ilgai, ilgai... ;D P.S.pabūsiu anonimiškas(-a) skaitytojas(-a), nes vis tiek manęs net nepažįsti ir kažin ar esi mane mačius...:DD

aistė rašė...

"davaičik, palikit komentarą čia, jeigu jau skaitot!"

hihi, palieku

Rūta rašė...

Skaitau! ;>>

Anonimiškas rašė...

as

R. rašė...

Skaitau

Anonimiškas rašė...

Nąąąnąą :>>

Anonimiškas rašė...

xc