penktadienis, sausio 21, 2011

va penktadienis

atrodo, kątik gįžau, o jau po štuonių...
tai va, atsikėliau IR NET PASIKLOJAU LOVĄ
čia buvo šis tas :D
atsėjdėjau šūlėj su baime dėl bio kontro, bet nebuvo bio!!!!!!! *žiauriailaiminga*
tai vat
grįžau trumpam namo, pavalgiau, o tada - pas mario
pieva :D
jeigu ir kitą savaitę nieko naujo nespręsim, rėksiu
ėjau namo su Arnu, nes jis rašė kontrą
ėjom pas mane ieškot jam telo
bet nuėjom pas Aistę ir radom telą!
tada aš dar pabuvau pas Aistę
žaidžiau jos iPhone'u :DDDD
smagu šiaip, kietas tas žaidimukas, kur mupina :D
bet ji man taip ir nepasakė, kas yra AKINUKAI
tai va, galiausiai išėjau namo ir žiauriai užsimaniau cheetos
nusipirkau du pučiokus :DDDD
ir va aš namie, reikia apsitvarkyti ir naulaifint
simsai ar liežuvautoja? net nežinau. pagalvosiu :D

4 komentarai:

aistė rašė...

TU NIEKADA NESUŽINOSI KAS YRA AKINUKAI

Vifaix rašė...

kodėl??

aistė rašė...

aš.
atsimenu.
šitą.
dieną.
(thank u, memory)

Vifaix rašė...

aš irgi atsimenu. buvo sniego :D