pirmadienis, sausio 24, 2011

taip jau yra

žmogam, kurie mane nervina arba yra įkyrūs, sakau tiesą į akis
nu ne žiauriai, bet visvien - nenutyliu nieko, kai klausia nuomonės
ir nepagržinu
bet yra ir toliau mane mėgstančių...
keista!
ir šiaip, aš stumikė - stumiu ant šūlės, šeimos... nestumiu tik ant savo draugų. ir gal dar ant kažko :D

8 komentarai:

Unknown rašė...

Šaunuolė! patinka man tokie žmogai, nes ir pati visada sakau kaip yra, nemėgstu kai man meluoja ar nutyli, tad ir kitiem rėžiu:D

Vifaix rašė...

jo, man ir patinka... bet kartais nutyliu, kai nenoriu kažkok įžeisti, kokio brangaus žmogaus. galiausiai visvien pasakau tiesą, kai būna gera nuotaika :D

Anonimiškas rašė...

Akvile,as tave nervinu?

Unknown rašė...

na aš brangiem žmonėm kaip tik labiau pasakau, nes kartais būna dalykų, kuriuos geriau pati pasaku, nei leidžiu kitiems..

Vifaix rašė...

Martyna, ne!

Rūga.* rašė...

ant manęs nestumi (sun)

Vifaix rašė...

neprisišnekėk :D

Rūga.* rašė...

ok ;D