trečiadienis, sausio 26, 2011

tai vadinama laime!

helau beibizz!
šiandien aš laiminga
kai ryte taip sunkiai atsikėliau, beveik prmaiegojau šūlę, maniau, nekažkokia diena bus :DD
dar per anglų aukselis pateko į mano grupę...
bet tada prieš muziką nuėjau iki fizikos, nes sužinojau, kad jau ištaisė laboratorinius
aš gavau 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10. AŠ. IŠ FIZIKOS.
10FIZIKOS
KAŽKAS NEPAPRASTO!!
tai vat
tada po tų sunkiai iškentėtų 2 rusų kalbos pamokų nuėjau iki chemijos mokytojos, kad sužinočiau, kiek gavau iš kontro.
maniau, kokie 6 geriausiu atveju...
bet...
9!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tai štai kodėl aš tokia laiminga
ėjau išsišiepus kaip debilė namo :DDDDDD
grįžus paskambinau mamai, sakau, važiuosim į toskaną švęsti.
mama sutiko :D taik kad vakarieniausiu toskanoj!! (happy)
ahahahahahaha jaučiuosi protinga!
[17:22:13] gerda: protinga tu akva ziauriai...
AHAHAHAHAHAHAHA!

4 komentarai:

Justina | RM ::♥ rašė...

Labas mano brangi Akvie ;D
Čia tavo anoniminis gerbėjas...
juokauju , nu ok, čia Justė ;D
Tau tai pasisekė!
Aš tai susirgau :((
Ausis skauda, ir esu nuo pamokų atleista }:D
Nu gerai, rie reikalo.
Tavo blogas fainas. :**

Vifaix rašė...

oh, vargšytė : sss
ir ačiū!

Unknown rašė...

Va kur protingi žmones!:D aš už chemija ir gavau 6...:D ir visos klaidos juokingos. išsprendžiau uždavini ir galvojau, kad dar kažko truksta, kadangi ieškojau naujų formolių, nueme kelis balus ir paraše, kad tereikėjo ats parašyt..:D visada man taip..:D

Rūga.* rašė...

tu mano draugė : DDD

aš iš fizikos teorijos nieko nemokėjau galvojau kokius 5 ar šešis gausiu, bet gavau AŠTUONIS!!!!! (happyhappyhappy)